سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند رحمت کند مؤمنی را که سخن گوید و غنیمت یابد یا خاموش باشد و سلامت ماند . من برایتان قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال را بد می دارم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 88 اسفند 8 , ساعت 1:38 عصر

جناب مقداد از یاران خاص رسول خدا بود اما از عجایب اینکه فرزندش معبد در جنگ جمل مقابل علی علیه السلام ایستاد وکشته شد.. وقتی امیر الموئمنین بر جنازهاو عبور میکردند فرمودند: خدا رحمت کند پدر این را که اگر می بود را یش بهتر از رای این بود... جناب عمار یاسر که حاضر بودعرضه داشت الحمد لله خدا معبد را کیفر داد به خدا قسم یا امیر المومنین من در کشتن کسی که از حق عدول کند باک از هیچ پدر وپسری ندارم..

 منتهی الامال شرح حال یاران پیامبر صلی الله علیه واله وسلم


سه شنبه 88 بهمن 13 , ساعت 11:30 عصر

سلام

این مطلب را در حالی می نویسم که دو روز مانده به اربعین سالار شهیدان ابی عبدالله الحسین ومن ان شاءالله فردا عازم تبلیغم .

روستای درین میبد، روستایی از سه طرف محصور به کوه های پر از بادام کوهی وبنه، با مردمان مذهبی ومهربان.

البته درست است که من از شهرستان اردکانم ورابطه میان دو شهر شکر آب است، اما اگر کمی انسان فکر کند، به بیهودگی این کشمکش ها پی می برد.الان فرصت ندارم اما در آینده ان شاءالله مطلب خواهم زدکه مردم دو شهرچسبیده به هم ودر ارتباط روزانه با هم چرا باید ....!؟!؟!؟!؟

و صد البته کسانی که ادعاانتظار ولی عصر سلام الله علیه وحکومت واحد جهانی را دارند ودم از اسلام وبرادری میزنند نباید بازی بخورند و وارد چنین بازی کودکانه ای بشوند واین کمترین انتظار ازآنهاست

 والسلام

 

 


دوشنبه 88 بهمن 12 , ساعت 11:2 عصر

توی تابلوی اعلانات مسجدمحل روی یک تکه کاغذ با خط درشت نوشته بودند :

بد حجابی زن، نشانه ی بی غیرتی مرد اوست

نظر شما چیست؟


دوشنبه 88 بهمن 5 , ساعت 10:38 عصر

سلام

اربعین که بشه یک سالگی این وبلاگه،امیدوارم آینده مفیدتری پیش رو باشه.این یک سال با نام مستعار گذشت ،به نظرم رسید از این حالت بیرون بیادبهتره حداقل شاید سبب بشه رفقایی که یه سری به این وبلاگ می زنند به یاد ما بیافتندوبه نحوی فاصله ها کم بشه....

به امید خدا ...

یک عکس دلنشین از آقا،هدیه به شما

" align=center>
پنج شنبه 88 بهمن 1 , ساعت 3:48 عصر

فوکویاما- فیلسوف معروف آمریکایی - در کنفرانس اورشلیم با عنوان باز شناسی هویت شیعه می گوید :شیعه پرنده ایست که افق پروازش خیلی بالا تر از تیر های ماست .پرنده ای که دو بال دارد یک بال سبز ویکی بال سرخ بال سبز این پرنده را مهدویت وعدالت خواهی وبال سرخ را شهادت طلبی که ریشه در کربلا دارد وشیعه را فنا ناپذیر کرده است تشکیل میدهد.

فوکو یاما معتقد است شیعه بعد سومی هم دارد که اهمیتش خیلی بالاست .او میگوید این پرنده ،زرهی به نام ولایت نیز به تن داردوقدرتش با شهادت دو چندان می شود.

وی مهندسی معکوس را برای شیعه ومهندسی صمیمی را برای خودشان طراحی میکند ومی گوید :مهندسی معکوس برای شیعیان این است که ابتدا ولایت فقیه را خط بزنید .تا این را خط نزنید نمی توانید به ساحت قدسی کربلا ومهدویت تجاوز کنید .

هنری پرکت-مسئول سابق امور ایران در وزارت خارجه آمریکا-نیز معتقد است :اگر تجدید نظرطلبان ایران بتوانند از حریم روحانیت عبور کنند واز آن طریق ولایت فقیه را بر کشتی تردید سوار کنند ،بار سنگینی از دوش آمریکا برداشته خواهد شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ